سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

23 شهریور 1396 07:26 1796 بازدید

در ادامه نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان

قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات گل کوچک برگزار شد

قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات گل کوچک برگزار شد

آیین قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، آیین قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در حالی با حضور دبیر و مسئولان کمیته های اجرایی مسابقات برگزار شد که تیم های راه یافته رقبای خود را در این مرحله شناختند.
پس از برگزاری فرآیند قرعه کشی، 12 تیم حاضر از مناطق پنج گانه در گام پایانی مسابقات، در چهار گروه سه تیمی قرار گرفتند تا بعد  از انجام بازی های مرحله گروهی، دو تیم صعود کننده از هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها مشخص شود.
بر این اساس در گروه نخست تیم های محله آزادگان، آسیاب قاضی، انصارالحسین(ع) زیدی، ‌در گروه دوم  تیم های محله شهرک 22 بهمن، مسجد خزاق، شهرک امیرالمومنین(ع)، در گروه سوم نمایندگان محله های بالا خزاق، محله امام هادی(ع) و پایین لتحر و در گروه چهارم تیم های محله امام خمینی(ره)،  پاچنار راوند و نوش آبادی ها برای صعود به مصاف یکدیگر می روند.
مسابقات مرحله نهایی گل کوچک روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریورماه جاری به صورت دوره ای در پارک آیت الله مدنی(ره) کاشان برگزار می شود.
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با حضور ورزشکاران در هفت رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و  در قالب رقابت 74 محله در پنج منطقه شهری حال برگزاری است.
انتهای خبر/


نظرات کاربران