سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

10 آبان 1395 11:50 1737 بازدید

همراه با بازید از موزه علوم و فناوری

مدیران شهری کاشان با رویکرد فرهنگی به پدافند غیرعامل پیوستند

مدیران شهری کاشان با رویکرد فرهنگی به پدافند غیرعامل پیوستند

جمعی از مسئولان عرصه مدیریت شهری کاشان در همایش پدافند غیرعامل با رویکرد فرهنگی در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شرکت کردند..

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این مراسم که شهردار کاشان، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان حضور داشتند حاضران با تمهیدات فرهنگی برای مقابله با مخاطرات و شیوه های ارتقای توانمندی پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ و هنر آشنا شدند.

در این مراسم که علاوه بر علی اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست این وزارتخانه نیز حضور داشت عباس صالحی به ذکر نکاتی پیرامون پدافند غیرعامل و ارتباط فرهنگ با این عرصه پرداخت.

وی با بیان اینکه تهدیدهای فرهنگی در حال حاضر حساس‌تر از تهدیدهای نظامی هستند به پدافند فرهنگی در برابر جنگ نرم اشاره و عنوان کرد: دشمن می‌تواند از پنج حوزه در زمینه جنگ نرم به کشور صدمه بزند که شامل حوزه دانش، حوزه رسانه و فضای مجازی، حوزه هنر و ادبیات و حوزه سبک زندگی اسلامی است.

مدیران شهری کاشان علاوه بر حضور در این همایش از موزه علوم و فناوری تهران بازدید کردند، شرکت کنندگان در این بازدید از دو گالری علم و فناوری های بومی دیدن نموده و با  دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و فنی این بخش ها آشنا شدند.

دکترسیف الله جلیلی، رئیس موزه علوم و فناوری در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این مرکز علمی و پژوهشی پرداخت و دستاوردهای مرکز را در حوزه های مختلف تشریح کرد.

 


نظرات کاربران