سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 مرداد 1395 13:26 2274 بازدید

با حضور حدود یک­هزار نفر:

مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان در کاشان برگزار شد

مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان در کاشان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین ­الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، «مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان» توسط معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد.

مسابقات بومی و محلی بانوان در آستانه ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) در رشته های ورزشی پرتاپ حلقه و کیسه تنی در مجموعه فرهنگی ورزشی مهربانو برگزار شد.

این مسابقات با حضور حدود یک­هزار نفر از بانوان کاشانی، نیاسر، طاهرآباد و آران و بیدگل در رده سنی آزاد برگزار شد که یکصد نفر از آنها در رشته های ورزشی پرتاپ حلقه و کیسه تنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

مسابقات بومی و محلی با همکاری حوزه حضرت زینب(س) و عموم شهروندان کاشانی با هدف ایجاد محیطی شاد و بانشاط، ترویج فرهنگ ورزش، تشویق و جذب بانوان در ورزش های همگانی و ارتقای سلامت بانوان در خانواده اجرا شد.

نفرات برگزیده در رشته کیسه تنی به ترتیب اعظم مرقی، زهرا حمامی، معصومه یارخدا به عنوان نفرات اول، فاطمه محلوجی دوم و ناهید یادگاری و مینا عطارزاده نفر سوم معرفی شدند.

در رشته پرتاب حلقه نیز مریم ولی خانی، مبینا حقیقی، کیمیا شاطری، هانیه میرزایی، زهرا صفرعلیزاده، لیلا زارعی، فاطمه عارضی و فاطمه نیکخواه به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


نظرات کاربران