سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 مهر 1395 16:38 2145 بازدید

روز گذشته:

مسابقات ورزشی ایروبیک بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد

مسابقات ورزشی ایروبیک بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد

نخستین دوره مسابقات ورزشی ایروبیک ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هدف از برگزاری این مسابقات نشان دادن هر چه بيشتر فعاليت ورزشی بانوان در منطقه، زمينه مساعد سازی فعاليت زنان در عرصه های ورزشی، ایجاد نشاط و تعالی بین شرکت کنندگان و شناسائی نفرات برتر به مسابقات فرامنطقه ای است.

این مسابقات که با استقبال پرشور باشگاه ها و سالن های ورزشی شهرستان روبرو شد، شرکت کنندگان توانستند بعد از اجرای حرکات ورزشی و هنری طبق نظر داوران استعداد ورزشی خود را به نمایش بگذارند.

با برگزاري اين مسابقات مي‌توانيم نشان دهيم كه زنان به شرط خود باوري و اعتماد به نفس مي‌توانند در همه عرصه‌هاي فرهنگي، ورزشي، اجتماعي و زندگی خود حضوري فعال داشته باشند.

امید است با برگزاری اينگونه برنامه های ورزشی که با استقبال بانوان روبرو می شود، در صدد هرچه بهتر و بيشتر نشان دادن پتانسيل‌هاي موجود بانوان در منطقه باشیم و مسئولين نیز هرچه بيشتر از حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف حمايت كنند.

نظام جمهوري اسلامي ايران نشان داده است كه از فعاليت زنان در همه عرصه ها بخصوص عرصه ورزش حمايت كرده و مي كند به شرطي كه حرمت و جايگاه واقعي زنان حفظ شود.

از دیگر اهداف برگزاري اينگونه مسابقات، اشاعه فرهنگ ورزش و نشان دادن اينكه ورزش در تمامي سنين و با هر گونه امكاناتي مي تواند انجام شود و شادی و نشاط را در بین بانوان شهرستان بیشتر کند.

نخستین دوره مسابقات ورزشی ایروبیک ویژه بانوان توسط معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بین باشگاه ها و سالن های ورزشی شهرستان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد.


نظرات کاربران