سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 مهر 1403 23:03 39 بازدید

جشن میلاد پیامبر مهربانی‌ها در جوار چایخانه حضرت رضا(ع):

مهرواره عطر نگار به مناسبت هفته وحدت در پارک آیت‌الله مدنی اجرا شد

مهرواره عطر نگار به مناسبت هفته وحدت در پارک آیت‌الله مدنی اجرا شد

 همزمان با هفته وحدت و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در راستای بهره‌مندی شهروندان از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت (ع) «مهرواره عطر نگار» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جوار چایخانه امام رضا(ع) در پارک آیت‌الله مدنی تدارک دیده شد. 

دومین شب از جشن‌های خیابانی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اجرای مبینا موبدی در جوار چایخانه امام رضا(ع) با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نماهنگ آغاز شد و در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام‌ الله مجید توسط امیررضا آقاییان قرائت و در ادامه برنامه‌های متعدد و متنوعی اجرا شد. 

پس از اجرای گروه سرود شهید آرمان، حاضران در جشن از سخنرانی حجت‌الاسلام منصور فرجی کارشناس خانواده درباره شخصیت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، عظمت رسالت نبوی و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری پیامبر بهره‌مند شدند.

از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن می‌توان به شعرخوانی هنرمند نوجوان رها وطن‌خواه در مدح و ثنای ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص)، اجرای سرود توسط گروه بینات و گروه سرود کوثر، برگزاری مسابقه و اهدای جوائز اشاره کرد.


نظرات کاربران