سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 خرداد 1395 07:24 2357 بازدید

با حضور قویترین مردان:

نخستین دوره مسابقات آزاد کُنده زنی سیلک در بام شهر کاشان برگزار شد

نخستین دوره مسابقات آزاد کُنده زنی سیلک در بام شهر کاشان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نخستین دوره مسابقات آزاد کُنده زنی سیلک با حضور قویترین مردان این رشته در بام شهر کاشان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد کُنده زنی سیلک در آستانه ولادت حضرت قائم(عج) با حضور بیش از 50 نفر شرکت کننده از شهرها و استان های کردستان، اصفهان، قم، کاشان، مبارکه، بادرود و آران و بیدگل در پارک بزرگ شهر کاشان برگزار شد.

مجتبی رضازاده اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور پرشور ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته و شهروندان کاشانی با هدف روحیه ای شاد و بانشاط، فضایی سالم و هیجان انگیز در محیطی مفرح اجرا شد.

وی افزود: ورزشکاران در وزن های 70، 80، 90، 100، 110 و 110+ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مشاور شهردار کاشان افزود: در وزن 70 کیلوگرم آقایان محمد جواد سلمانیان از بادرود، محمد فتاحی از کردستان، حمزه یوسفی از کاشان به ترتیب نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

رضازاده اظهار داشت: آقایان سید امیر لحمی از کاشان، بختیار سهرابی از کردستان و سعید غلامی از کاشان در وزن 80 کیلوگرم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در وزن 90 کیلو گرم به ترتیب آقایان حسن قربان از آران و بیدگل، عبدالله محمود زاده از کردستان و احمد صفاری از اصفهان و در وزن 100 کیلو گرم آقایان محمد لک از اصفهان، اشکان مهران از کردستان و مرتضی رستمی از کاشان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اذعان داشت: در وزن 110 امید لطفی از کاشان، محمدرضا خدمت و حسن زحمتکش از کاشان نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رضازاده گفت: آقایان مهدی قمی از قم، حمزه مرادبیاتی از کاشان و محمدرضا به حلاج از آران وبیدگل در وزن 110+ کیلوگرم مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: امید لطفی از کاشان با مهار وزنه 150 کیلوگرم توانست رکورد سنگین ترین کُنده این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.

به گفته وی، قضاوت این دوره از مسابقات برعهده آقایان وحید و حمید رمضانی، حمیدرضا اکبری و محمد جهان آرایی بود.

شایان ذکر است: نخستین دوره مسابقات آزاد کُنده زنی سیلک توسط معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری هئیت بدنسازی و پرورش اندام  و اداره ورزش و جوانان در پارک بزرگ شهر کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران