سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

13 خرداد 1396 11:11 1630 بازدید

با حضور مدیران و فعالان فرهنگی و ورزشی

نخستین نشست هم‌اندیشی سفیران ورزش منطقه ۵ در فرهنگسرای المهدی‌ برگزار شد

نخستین نشست هم‌اندیشی سفیران ورزش منطقه ۵ در فرهنگسرای المهدی‌ برگزار شد

نخستین نشست هم‌اندیشی سفیران ورزش محلات منطقه پنج شهری، در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این نشست که با حضور سفیران ورزش مناطق راوند، طاهرآباد و خزاق برگزار شد، ضرورت تعریف سفیر ورزش در محلات و هدف از اجرای این در طرح در مناطق مطرح شد.

مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ضمن تشریح ساختار جدید فرهنگسراها در دو حوزه فرهنگی و ورزشی، افزود: خروج فرهنگسراها از فعالیت های صرف فرهنگی و پرداختن به فعالیت های ورزشی، برکات بسیاری برای شهروندان منطقه داشته است.

سید هادی مسعودی علوی، راه‌اندازی پیاده‌روی هفتگی در مسیرهای سلامت مناطق خزاق، طاهرآباد و راوند، ایجاد ایستگاه‌های صبحگاهی و شامگاهی، برگزاری همایش‌ پیاده‌روی خانوادگی، اجرای دومین جشنواره‌ بازی‌های فکری و برگزاری مسابقات در مدارس منطقه را از ویژه برنامه‌های ورزشی فرهنگسرای المهدی(ع) برشمرد.

وی افزود: ارتقاء و تقویت ورزش محلات به عنوان یکی از عناصر سلامت شهروندی، ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها از اهداف اجرای طرح «سفیران ورزش محلات» در این شهر است.

این فعال فرهنگی،  ضرورت تعریف سفیران ورزش محلات در منطقه را مورد تأکید قرار داد و گفت: اجرای این طرح همچون حلقه ای است بين مردم و محلات که با یکدیگر بیشتر گره می‌خورند و نقاط ضعف و قوت و آگاهی از کمبودهای فرهنگی ورزشی در محلات توسط سفیران ورزش مشخص می‌شود.

سجاد مظفری تبار معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نیز توسعه ورزش همگانی، قرار دادن موضوع ورزشی در سبد زندگی شهروندان، ایجاد پل ارتباطی بین محلات شهری برای ارائه هرچه بهترخدمات ورزشی به شهروندان و حلقه وصل بین مجموعه‌های مردمی در محلات مانند پایگاه‌های بسیج، مساجد و کانون‌های فرهنگی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت برگزاری طرح سفیران ورزش محلات در کاشان با توجه به ظرفیت  فرهنگی و اجتماعی دارالمومنین با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی شهرستان و وجود هیئات و مساجد فراوان و البته پیشینه غنی کاشان، اجرای این طرح فرصتی مغتنم برای عرضه توانمندی ها و ظرفیت های ناب ورزشی در این منطقه است.

مظفری تبار، از برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات خبر داد و از سفیران ورزش خواست تا در این المپیاد ورزشی هماهنگی و همکاری‌های لازم را با فرهنگسرای المهدی(عج) داشته باشند.

شایان ذکر است، در این نشست، سفیران ورزش محلات معرفی و به برخی از برنامه‌های مربوط به منطقه پرداخته شد و سفیران ورزش نقطه نظرات خود را با مسئولان ورزشی منطقه در میان گذاشتند.

انتهای خبر/

 

-- 


نظرات کاربران