سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

14 آذر 1395 14:02 1948 بازدید

طی مراسمی

نمایشگاه دستاوردهای معلولان در کاشان گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای معلولان در کاشان گشایش یافت

مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاودهای معلولان کاشان در نگارخانه آزادی تالار فرهنگ این شهرستان طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان منطقه و جامعه معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاودهای معلولان کاشان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با تأکید بر ظرفیت بالای ناتوانان و کم توانان جسمی حرکتی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بر لزوم خودباوری این جامعه نسبت به توانایی های خویش تأکید کرد.

مجتبی رضازاده با تأکید بر نگاه ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نسبت به جامعه معلولان، آمادگی این سازمان را در بهره گیری از پتانسیل مهم این قشر اعلام کرد.

مهدی جهادی رئیس اداره بهزیستی کاشان نیز با تقدیر از تعامل سایر نهادها و سازمان ها در زمینه کمک به معلولین، اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را در این حوزه ستود و خواستار استمرار این همراهی شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه که تا 18 آذرماه برپا خواهد بود به عرضه تلاش ها، دستاوردها و توانمندی های معلولین شهرستان در حوزه های صنایع دستی، عرقیجات، هنرهای تزیینی و دیگر تولیدات می پردازد.

عموم شهروندان می توانند از این نمایشگاه به مدت پنج روز در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در بعد از ظهر16 تا 19 بازدید کرده و از بخش های متنوع آن دیدن نمایند.

ارتقای سطح آگاهی جامعه در مورد ظرفیت های معلولان، خودباوری در افراد دارای معلولیت و تقویت اندیشه «ما می توانیم» در این قشر، اصلاح برخی نگرش ها در مورد عدم کارآیی معلولان در جامعه برخی از اهداف برپایی این نمایشگاه در قالب برگزاری جشنواره معلولیت است.

نمایشگاه دستاوردهای معلولین  با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره بهزیستی و اداره کتابخانه های عمومی کاشان به مناسبت هفته جهانی معلولین در این شهرستان برگزار می شود

انتهای خبر/


نظرات کاربران