سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 مرداد 1395 14:06 1977 بازدید

با حضور پرشور خانواده های کاشانی:

نود و پنجمین کوهگشت خانوادگی با فرهنگ پهلوانی گره خورد

نود و پنجمین کوهگشت خانوادگی با فرهنگ پهلوانی گره خورد

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان، خانواده های کاشانی ضمن قدردانی و تشکر از برگزاری ویژه برنامه های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به ویژه کوهگشت ها، دشت گشت ها و حضور در فضاهای بکر و جذاب کوهستانی، خواستار اجرای بیشتری از این قبیل برنامه ها شدند.

ایجاد روحیه ای شاد و با نشاط، دورهمی خانواده ها در یکروز تعطیل، ترویج فرهنگ ورزش و سلامت، زنده نگهداشتن یاد و خاطره پهلوانان و پیشکسوتان ورزش و استفاده از محیطی بکر و زیبا با هدف دوستدار محیط زیست بودن از جمله اهداف برگزاری کوهگشت های خانوادگی است.

خانواده های کاشانی صبح جمعه ای دیگر را در مسیر 3 کیلومتری با ایجاد روحیه ای شاد و سلامت در ارتفاعات کوهستانی دُرّه با پای پیاده طی کردند.

 نود و پنجمین کوهگشت خانوادگی توسط معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همراهی سازمان اتوبوسرانی، هیات ورزش های همگانی، جمعيت كوير سبز، ورزشكاران باستانی کار از زورخانه بیت اکبر و خانواده های پرشور و هیجان و با ذوق كاشانی به صرف صبحانه سالم و چایی، جمع آوری زباله و همچنین توزیع بلیط های شهربازی توسط این معاونت در روستای جذاب و کوهستانی دُرّه کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران