سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

02 بهمن 1395 07:41 2169 بازدید

در نخستین روز بهمن ماه

پنجمین صبح جمعه کاشونی با «هوای پاک» پیوند خورد

پنجمین صبح جمعه کاشونی با «هوای پاک» پیوند خورد

همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی با استقبال گسترده شهروندان دارالمومنین به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این همایش پیاده روی که صبح امروز با حضور چشمگیر خانواده های کاشانی همراه شد شرکت کنندگان فاصله مجموعه تاریخی باغ فین تا پارک جنگلی چهلحصاران را پیمودند.
همچنین برای تسهیل در حضور شهروندان در این آیین پیاده روی، خدمات ایاب و ذهاب رایگان از مکان های مختلف شهر نظیر میدان 15 خرداد، فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، فین بزرگ، شهرک خاتم الانبیاء و پارک نرگس اندیشیده شده بود
اجرای نمایش طنز با محوریت روز هوای پاک و با رویکرد نشاط همگانی، ارائه موسیقی مذهبی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس به 25  نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی از جمله برنامه های پنجمین صبح جمعه کاشونی به شمار می رفت.
تقویت انگیزه ورزش کردن در میان شهروندان، تزریق موج نشاط و شادابی در جامعه، ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در حوزه سلامت شهروندی، آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک، محیط زیست سالم و زمینی عاری از آلاینده های زیست محیطی از جمله اهداف برگزاری این برنامه ورزشی و فرهنگی است.
همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی به همت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان توسط فرهنگسرای علامه فیض کاشانی این سازمان و با همکاری شرکت پاک پلاستیک، شهرداری منطقه چهار، سازمان اتوبوسرانی و هئیت ورزش‌های همگانی برگزار شد.
انتهای خبر/


نظرات کاربران