سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

18 آذر 1395 06:30 1926 بازدید

هفته پنجم ليگ برتر هندبال باشگاههاي كشور:

پيروزي تيم هندبال شهرداري کاشان مقابل نفت و گاز گچساران/ پيروزي نايب قهرمان بر قهرمان

پيروزي تيم هندبال شهرداري کاشان مقابل نفت و گاز گچساران/ پيروزي نايب قهرمان بر قهرمان

تيم هندبال شهرداري كاشان در هفته پنجم ليگ برتر هندبال باشگاههاي كشور مقابل تيم هندبال نفت و گاز گچساران صدرنشين گروه به پيروزی رسيد.

حسن حاجي باقري مدير تيم هندبال شهرداري کاشان در پايان بازي دو تيم هندبال شهرداري کاشان و نفت و گاز گچساران به پورتال خبري كاشان، گفت: بازي دو تيم از هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر هندبال باشگاههاي كشور عصر امروز چهارشنبه17  آذر  ماه در سالن پويش دانشگاه كاشان برگزار شد و تيم شهرداري كاشان موفق شد با نتيجه نزديک 30 بر 19  تيم نفت و گاز گچساران صدرنشين جدول را شكست دهد.
 
حاجي باقري، گفت: تيم شهرداري کاشان هرچند موفق به صدرنشين گروه شد اما شهرداري  كاشان با وجود اين پيروزي همچنان در رده دوم جدول باقي ماند و نفت و گاز گچساران نيز با وجود اين شكست در صدر جدول باقي ماند.
 
تيم هندبال شهرداري كاشان در هفته نخست اين رقابتها در سالن پوياي دانشگاه كاشان در مقابل تيم سپاهان اصفهان تن به مساوي 23 بر 23 داد و در هفته دوم در اراک تيم هپکوي اراک را شکست داده بود اما در هفته چهارم در بافق يزد تن به شکست 26 بر 25 داد و امروز موفق شد نفت و گاز گچساران را با نتيجه 30 بر 19 شكست دهد.
 
بازيکنان تيم هندبال شهرداري کاشان: محمد سياوشي، مهدي شيراني، جلال کياني، حيدر پور، امين کاظمي، ، ميلاد مسائلي، مهرداد صمصامي، مجتبي حيدر پور، محمد رضا رجبي،

 


نظرات کاربران