سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

06 مهر 1396 07:34 1679 بازدید

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

پیاده روی در مسیر سلامت منطقه راوند برگزار شد

پیاده روی در مسیر سلامت منطقه راوند برگزار شد

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیاده روی در مسیر سلامت منطقه راوند با همکاری فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و پایگاه بسیج خواهران منطقه راوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه منطقه راوند در این همایش پیاده روی، به شخصیت، مقام و جایگاه زن در دفاع مقدس اشاره کرد و جایگاه زنان در 8 سال دفاع مقدس را مهم برشمرد.

حجت الاسلام احمدرضا نیکوکلام، با تاکید بر نقش زنان بعد از دفاع مقدس، به تمجید مقام شامخ مادران و همسران شهدای مدافع حرم از جمله مادر و همسر شهید محسن حججی اشاره کرد.

وی، جایگاه زنان در جامعه را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: پرورش افراد برجسته در جامعه از ویژگی زنان جامعه ایران اسلامی است.

رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی، ضمن تمجید از بانوان و نقش بسزایی که در جامعه ایفا می کنند گفت: توصیه می شود بانوان با بصیرت، راه شهدا را ادامه دهند و در خط شهدا باقی بمانند تا عاقبت به خیر شوند.

شایان ذکر است: پیاده روی در مسیر سلامت منطقه راوند به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری پایگاه بسیج خواهران منطقه راوند همراه با غبارروبی قبور مطهر شهداء، اقامه نماز ، سخنرانی رییس ستاد نمازجمعه منطقه راوند و قرائت پرفیض زیارت عاشورا درآستان مقدس امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران