سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

25 اسفند 1395 15:17 1926 بازدید

به مناسبت 25 اسفندماه صورت گرفت

پیام تبریک مشاور شهردار کاشان به مهندس ناظم رضوی

پیام تبریک مشاور شهردار کاشان به مهندس ناظم رضوی

مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با صدور پیامی 25 اسفندماه  که با عنوان روز شهردار نامگذاری شده است به سکاندار مدیریت شهری کاشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مجتبی رضازاده  با صدور پیامی 25 اسفندماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری را گرامی داشت و روز شهردار را به مهندس سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«25 اسفندماه» یادآور نامی درخشان در دفترایثار و شهادت ملت ایران است که با عروج خونین خود نشان داد می توان از جایگاه «خدمت» به مرتبه «عزت» پرواز کرد؛ آری شهید مهدی باکری نمونه عینی آنانی است که عشق به خدای خویش را در محبت به بندگانش جستجو می کنند و رسیدن به کمال انسانی را جز از طریق کمک به مردم میسر نمی دانند.
و چه زیبا موعد یادآوری شهادت سردار بدرآفرین با نام روز«شهردار» پیوند خورده است نه صرفا به این علت که جایگاه مسئولیت شهرداری ارومیه یکی از نقش آفرینی های این شخصیت آسمانی اهل زمین بوده بلکه به این خاطر که از یاد نبریم مردان بزرگ از چه مسیری راه تعالی را پیدا کرده اند.
بدینوسیله شایسته می دانم این روز را به جنابعالی به عنوان سکاندار مدیریت شهری دارالمومنین کاشان که با همت والای خویش در مسیر تحقق آرمان تحول، پیشرفت و توسعه حقیقی کاشان بزرگ گام بر می دارید تبریک عرض نموده و توفیق توأم سلامتی تان در طریق خدمت به شهروندان ولایت مدار کاشانی را از خدای منان خواهانم. ومن الله توفیق...

مجتبی رضازاده
مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان


نظرات کاربران