سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

30 دی 1402 00:13 223 بازدید

به منظور مهارت‌آموزی و ارتقای کیفیت زندگی برگزار شد:

کارگاه خانواده شاد ویژه پاکبانان کاشانی

کارگاه خانواده شاد ویژه پاکبانان کاشانی

به منظور مهارت‌آموزی و ارتقای کیفیت زندگی، فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برگزاری کارگاه «خانواده شاد» ویژه پاکبانان کاشانی با حضور کارشناس مشاوره خانواده کرد. 

مجید حسن‌زاده در این کارگاه آموزشی که با حضور پاکبانان و خانواده‌هایشان تشکیل شد، شاه کلید زندگی خوب، گرم و صمیمی را ارتباط موثر بین همسران، والدین و فرزندان، فرزندان با یکدیگر و در مجموع کل خانواده ذکر کرد و لذت بردن از زندگی را یکی از عواملی برشمرد که باعث خوشحالی و رضایت در زندگی شده و منجر به برقراری ارتباط خوب با دیگران و کسب انرژی می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه باید تمرین کنیم تا با وجود مشکلات و موانعی که داریم یک زندگی لذت بخش داشته باشیم، با بیان نکاتی که باعث لذت بردن از زندگی می‌شود به معرفی راه‌های شاد زیستن و نشانه‌های افراد افسرده پرداخت. 

این مشاور خانواده، اَبَرسرمایه یک خانواده‌ی خوب را ارتباط موثر و حال خوب بین اعضای خانواده دانست که باعث می‌شود فرزندان آینده‌ی بهتری داشته باشند .

مجید حسن‌زاده در این کارگاه که در سالن مهربان فرهنگ‌سرای مهر تشکیل شد، داشتن خانواده‌ی گرم و صمیمی، دوستان خوب، داشتن آگاهی و مهارت درست زندگی کردن را از عوامل موثر در داشتن زندگی خوب برشمرد.


نظرات کاربران