سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 آذر 1395 19:34 2060 بازدید

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

یکصد و یکمین کوهگشت خانوادگی در روستای جزه کاشان برگزار شد

یکصد و یکمین کوهگشت خانوادگی در روستای جزه کاشان برگزار شد

یکصد و یکمین کوهگشت خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسبت هفته بسیج ویژه منطقه فین، حسن آباد، شهرک خاتم الانبیاء و شهرک امیرالمومنین در روستای جزه کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این کوهگشت که با سرمای هوای پائیزی همراه بود، خانواده های کاشانی را با گرمی دلشان با خواندن دعای فرج و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد همراهی می کرد.

شهروندان کاشانی، ورزشکاران و ورزش دوستان در گوشه و کنار روستا که آکنده از برف و سوزش سرمای پائیزی بود، پنجره های گرم دلشان را به افق صبحگاهی روستای جذاب و کوهستانی روستای جزه باز کرده بودند تا خاطرات یک جمعه دیگر را در کنار دوستان و خانواده های خود در دفترچه ذهنشان ثبت کنند.

خانواده هایی بودند که با وسایل نقلیه شخصی خود نیز طی طریق کرده بودند و خود را به جمع صمیمی و همیشگی کوهگشت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رسانده بودند تا پا به پای همدیگر مسیر سلامتی و تندرستی را با پای پیاده طی کنند.

ارتقای سلامتی و شادابی شهروندان، معرفی محیط های کوهستانی، بکر و زیبای مناطق کاشان، ایجاد محیطی سالم همراه با نشاط و تندرستی از جمله اهداف کوهگشت های خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است که توسط حوزه ورزش این سازمان برگزار می شود.

سرویس دهی رایگان و صرف صبحانه و چای از برنامه های کوهگشت های خانوادگی این سازمان بود.

انتهای خبر/


نظرات کاربران