سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 آبان 1395 08:26 1808 بازدید

با حضور همشهریان کاشانی:

یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی در فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار شد

یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی در فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار شد

یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور شهروندان و علاقه‌مندان به ورزش جمعه 30 مهر ماه به مقصد بقعه متبرکه شاهزاده سلیمان(ع) و شاهزاده حسن(ع) فرزندان امام محمد باقر(ع) در فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این دشت‌گشت، خانواده‌های کاشانی مسیر 3 کیلومتری فیض‌آباد نوش‌آباد تا بقعه متبرکه شاهزاده سلیمان(ع) و شاهزاده حسن(ع) را با پای پیاده طی کردند.

یکصدمین دشت‌گشت خانوادگی با نوای حسینی شور و حال محرمی بخود گرفته بود و سلامتی، تندرستی و ورود به بقاع متبرکه‌ای که با «لبیک یا حسین» کاروان پیاده را بدرقه می‌کرد فرهنگ عاشورایی را ترويج کرد.

خانواده‌هایی که به عشق اباعبدالله الحسین(ع) قدم می‌زدند و «یاحسین» گویان حال و هوای کویر را در گرمای وجودشان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد حس می‌کردند.

هفته تربیت‌بدنی و ورزش و روز جهانی غذا مناسبت‌های این دشت‌گشت بود که با بوی محرم هم عطرآگین شده بود.

حمیدرضا بنفشه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز سخنانی را به مناسبت روز جهانی غذا ایراد کردند.

دوستداران محیط زیست، دانشجویان آموزشکده فدک، رزمی‌کاران و ورزشکارانی که در ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی و شامگاهی معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فعال بودند حال و هوای دیگری به دشت‌گشت خانوادگی داد.

مراسم سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) توسط مداح اهل بیت(ع)، برپایی نمایشگاه‌ و ایستگاه کتاب، سرویس‌دهی رایگان با مشارکت سازمان اتوبوسرانی، توزیع برگه‌های قرعه‌کشی توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان فرهنگی ورزشی و اهدای جوایز نقدی به شرکت‌کنندگان و پذیرایی صبحانه از ویژه برنامه‌های این دشت‌گشت بود که به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت هئیت ورزش­های همگانی در بقعه متبرکه شاهزاده سلیمان(ع) و شاهزاده حسن(ع) فرزندان امام محمد باقر(ع) فیض‌آباد نوش‌آباد برگزار ‌شد.


نظرات کاربران