سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

15 آذر 1401 22:18 478 بازدید

با حضور مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان:

آئین کلنگ‌زنی نخستین مجموعه ورزشی ویژه ورزشکاران جانباز شهر کاشان انجام شد

آئین کلنگ‌زنی نخستین مجموعه ورزشی ویژه ورزشکاران جانباز شهر کاشان انجام شد


آئین کلنگ‌زنی و احداث نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی ویژه ورزشکاران جانباز و معلول شهر کاشان، همزمان با دومین جشنواره فرهنگی ورزشی"با هم در اوج"ویژه افراد دارای معلولیت با حضور مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، شهردار کاشان در این مراسم گفت: در ادامه ساخت سالن‌ها و فضاهای ورزشی در شهر کاشان و به منظور عمل به شعار مدیریت شهری که همان توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری ویژه تمامی اقشار جامعه بویژه توان یابان است، کلنگ ساخت نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی ویژه ورزشکاران جانباز و معلول شهر کاشان در فاز ۲ ناجی آباد- چهارراه ورزشگاه، جنب چمن مصنوعی به زمین زده شد.

حسن بخشنده امنیه اظهار داشت: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و زیربنای بالغ بر۲۵۰۰ مترمربع دارای سالن ورزشی چند منظوره ویژه رشته‌های سالنی با کف پوش استاندارد ویژه ویلچر مجهز به ۲ رختکن با سرویس‌های بهداشتی، حمام جداگانه برای هر تیم، ساخته می‌شود.

وی یادآور شد: سالن تخصصی تیراندازی الکترونیکی با هفت خط شلیک مجهز به مانیتور، سالن تخصصی بدن سازی و ورزش‌های سالنی، مجموعه اداری، سالن کنفرانس، کلاس‌های آموزشی و سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی خواهد بود.

مراسم کلنگ‌زنی و احداث نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی ویژه ورزشکاران جانباز و معلول شهر کاشان با حضور سید شروین اسبقیان رئیس و مسعود حمیدی ایروانی دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمد جواد سلامیان زاده رئیس اداره ورزش و جوانان و جواد سربندی رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین کاشان با همراهی ورزشکاران جانباز و معلول برگزار شد.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی "با هم در اوج" ویژه افراد دارای معلولیت به مناسبت ۱۲ آذر ماه، روز جهانی معلولین، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین در قالب رقابت‌های مختلف ورزشی در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران