سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

29 دی 1401 11:32 536 بازدید

نگارخانه‌ای به وسعت شهر:

آثار برگزیده رویداد ملی شهید اردهال در کاشان به نمایش درآمد

آثار برگزیده رویداد ملی شهید اردهال در کاشان به نمایش درآمد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: نمایش آثار برگزیده نخستین رویداد هنری ملی «شهید اردهال» در نگارخانه شهر، طرحی است که توسط این سازمان در آستانه فرارسیدن ۲۷ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت سلطانعلی‌ بن امام محمد باقر(ع) در کاشان اجرا شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمدعلی فرجی افزود: همزمان با برگزاری ویژه برنامه «حضرت سلطانعلی، سفیر جهاد تبیین» بیش از ۲۰ اثر منتخب از ۴۰ هنرمند شرکت کننده در رویداد «شهید اردهال» از شهرهای اصفهان، تهران و کاشان در قالب طراحی پوستر، کتیبه نگاری، نقاشی خط و تایپوگرافی با اکران در سازه‌های محیطی به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی بر ضرورت حمایت از آثار تولیدی رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و گفت: آثار به نمایش گذاشته شده در طرح نگارخانه شهر، آثاری است که در یک رویداد ۳ روزه با موضوع محوری حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) تحت نظارت اساتیدی چون مهدی سهرابی، حامد مغروری و مجتبی مجلسی تولید شده است.

گفتنی است رویداد هنری ملی«شهید اردهال» از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی کاشان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد زنده یاد حسین‌پور برگزار شد.


نظرات کاربران