سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 اسفند 1395 15:14 1831 بازدید

فردا دیار مومنان یکپارچه نام زهرا(س) را فریاد می زنند

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و هیئات مذهبی در کاشان

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و هیئات مذهبی در کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان از برگزاری اجتماع بزرگ عزداران و هیئت های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
مجتبی رضازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم باشکوه سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) با حضور هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار دارالمومنین کاشان فردا از ساعت 10 صبح در میدان کمال الملک کاشان آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: برای این گردهمایی، ویژه های برنامه های مختلف مداحی و عزاداری پیش بینی شده است که توسط مادحین برجسته شهرستان کاشان اجرا می شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاطميه نيز مانند عاشورا باید باشكوه برگزار شود  گفت: دیگر مراجع عظام تقلید نیز با تبیین اهمیت فاطمیه و لزوم بزرگداشت شایسته سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، توصیه های فراوانی را در زمینه حضور یکپارچه و آگاهانه مردم در این مراسم بیان فرموده اند.
رضازاده، اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی را نشان دهنده اتحاد و انسجام پیروان مکتب آل الله دانست و تصریح کرد: سوگواران حضرت صدیقه طاهره(س) و هیئات مذهبی با لبیک به دغدغه رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگان جهان تشیع، با حضور خود در این گردهمایی آگاهانه و عزت بخش بار دیگر انسجام و اتحاد خود را به رخ دشمنان اسلام ناب محمدی می کشند.
وی در پایان از اقشار مختلف مردم دارالمومنین کاشان و مسئولان و اعضای هیئات مذهبی این شهرستان دعوت کرد با شرکت یکپارچه در اجتماع بزرگ عزاداران شهیده ولایت، بر شکوه این آیین معنوی بیفزایند.
انتهای خبر/


نظرات کاربران