سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

15 آبان 1401 11:25 583 بازدید

اجتماع فرزندان ایران به مناسبت روز دانش‌آموز در کاشان

اجتماع فرزندان ایران به مناسبت روز دانش‌آموز در کاشان

اجتماع فرزندان ایران به مناسبت روز دانش‌آموز در کاشان

در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموز یوم اله ۱۳ آبان و احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به برگزاری اجتماع "فرزندان ایران"کرد.

 این اجتماع با حضور دانش‌آموزان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و با مشارکت ستاد نماز جمعه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق در سالن ورزشی کیهان راوند برگزار شد.

در این مراسم بعد از خیر مقدم حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی امام جمعه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق، در سخنانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ۱۳ آبان را یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست که یادآور حادثه مهمی است.  

کریم اکبری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کاشان بویژه شهدای راوند، خزاق و طاهرآباد و ۹۶ شهیدی که در روز ۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ در کاشان تشییع شدند، برگزاری چنین اجتماعی را در بصیرت‌ افزایی و تقویت هویت دینی و ملی دانش‌آموزان اثرگذار عنوان کرد.

وی به نقش آفرینی و حماسه آفرینی شهدای دانش‌آموز شهرستان کاشان اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده سازان، آینده پرافتخار این کشور، رهبران و دانشمندان آینده ما هستید.

اجرای سرود توسط گروه یاوران ولایت طاهرآباد،  موسیقی با صدای محمد سرجه‌پیما با موضوع ایران و شهدای مدافع حرم، مسابقه و اهدای جوایز، دکلمه خوانی و تئاتر با محتوای شناسایی چهره واقعی استکبار از دیگر برنامه‌های اجتماع "فرزندان ایران" بود.


نظرات کاربران