سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

20 اردیبهشت 1402 11:53 833 بازدید

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان:

ارتقای نشاط و پویایی در شهروندان، محور جشنواره امید و نشاط است

ارتقای نشاط و پویایی در شهروندان، محور جشنواره امید و نشاط است

جشنواره«امید و نشاط» به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همزمان با فصل بهار و تابستان در این شهر اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در تشریح جشنواره «امید و نشاط» گفت: سازمان با برگزاری این برنامه با رویکرد محله محوری، خانواده محوری و نشاط اجتماعی، به دنبال ایجاد فرصتی است تا شهروندان ساعتی از خانه‌های خود خارج شوند و امیدواریم در نتیجه تلاش‌هایمان تقویت نشاط فردی، خانوادگی و اجتماعی جامعه و همچنین پویایی در شهروندان افزایش یابد.

محمدعلی فرجی افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات، محله‌های مختلف و بوستان‌های سطح شهر در مناطق پنجگانه، مکان برگزاری این رویداد انتخاب شده و بنا است تا شهروندان مناطق و محلات مختلف با حضور در این جشنواره از برنامه‌هایی که با تمرکز بر شادی معنوی و امید اجرا می‌شود، استفاده کنند.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن و جشنواره‌های مختلف در محلات و بوستان‌های شهر، ایده خوبی است که تاکنون استقبال خوبی از آن شده، بیان کرد: بواسطه اجرای چنین برنامه‌ها و اتفاقاتی، هدف سازمان این است که نشاط و امید آفرینی در بین مردم افزایش پیدا کند.

سرپرست سازمان، به برنامه‌های سازمان  تحت عنوان جشنواره امید و نشاط، جشن گلستانه و جشن شهر خوب و شهروند خوب در فصل بهار و تابستان اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری این قبیل برنامه‌ها بتوانیم شهری با نشاط تر، پویا تر و فعال‌تر داشته باشیم

فرجی خاطر نشان کرد: تلاش شده در این جشنواره ضمن حضور هنرمندان، برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا لحظات شاد و مفرحی برای همه اقشار رده‌های سنی رقم زده شود.


نظرات کاربران