سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

18 دی 1401 21:01 450 بازدید

در ویژه برنامه پهلوان بصیر مطرح شد:

اطاعت از رهبر مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود

اطاعت از رهبر مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود

دومین شب ویژه برنامه«پهلوان بصیر» از سری برنامه‌های فرهنگ‌سرای‌ المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی به میزبانی اهالی محله سادات راوند در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.

 امام جمعه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق در این برنامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از شهردار کاشان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابت برنامه‌های متنوعی که در سطح محله‌ها و مساجد برگزار می‌کنند.

سیدمهدی اصل حسینی با یادآوری نقش برجسته شهید سلیمانی، به مهم‌ترین شاخص شخصیتی آن شهید اشاره کرد و اطاعت از ولایت را مهم‌ترین بخش وصیت‌نامه شهید سلیمانی برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این برنامه که با همکاری قرارگاه جهادی امام خمینی (ره) با اجرای سید ابوالفضل حسینی راوندی انجام شد، گروه پرواز از پایگاه بسیج حضرت قاسم بن الحسن(ع) سرپله به خوانش سرود پرداختند و گروه ورزش زورخانه‌ای ذوالفقار حرکات نمایشی را انجام  دادند.

 با توجه به وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا،  در ابن برنامه، محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از خانواده شهید فضل اله شیرانی به عنوان خانواده شهید ورزشکار تبجیل کرد.


نظرات کاربران