سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

21 فروردین 1402 16:21 559 بازدید

جشنواره ترنم بیداری در ایستگاه پایانی:

با معرفی گروه‌های برتر سرود از برگزیدگان تقدیر شد

با معرفی گروه‌های برتر سرود از برگزیدگان تقدیر شد

اختتامیه ششمین جشنواره سرود «ترنم بیداری» از سری برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی با معرفی برگزیدگان این رویداد فرهنگی هنری در تالار شهر برگزار شد.

در مراسم پایانی این رویداد که با قرائت پیام داوران این رقابت متشکل از علیرضا سعادت‌نیا، مجید خلیق، احمدرضا جعفری‌فرد همراه بود، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس این گزارش این رویداد با شرکت ۴۵ گروه سرود از منطقه فرهنگی کاشان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رقابت دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه با موضوع انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت و نهضت انتظار و همچنین تعالی خانواده انجام شد و در پایان از گروه‌های اول تا سوم تبجیل بعمل آمد.

در این جشنواره با توجه به تاثیر و لزوم خلق آثار هنری و فاخر، گروه‌های سرود برتر بخش‌های مختلف به ترتیب زیر اعلام شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

در بخش مدارس دخترانه، دبستان شاهد علی بن ابیطالب به عنوان گروه اول معرفی و مدرسه حاج عباس پیله‌وریان و مدرسه ملاصدرا به صورت مشترک دوم و مدرسه سید محمد قریشی به عنوان گروه سوم معرفی شدند. 

در بخش مدارس پسرانه نیز مدرسه ملاصدرا، دبستان شاهد امام رضا و مدرسه شهید جوانی ۲ به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش پسران مقطع متوسطه نیز گروه صافات- پایگاه آیت اله سعیدی موفق به کسب عنوان نخست شدند.

در بخش دختران مقطع متوسطه، دبیرستان نرجس و دبیرستان نیکان به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و در پایان از گروه هلال منیر آران و بیدگل همراه با دستان گویا به عنوان گروه قابل تقدیر جشنواره تبجیل به عمل آمد.

سخنرانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اجرای ورزش باستانی گروه زورخانه حضرت ولیعصر(عج) و اجرای سرود از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره «ترنم بیداری» بود.


نظرات کاربران