سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 بهمن 1395 15:39 1897 بازدید

دادستان کل کشور:

تنها «اسلام انقلابی» می تواند عامل پایداری کشور شود

تنها «اسلام انقلابی» می تواند عامل پایداری کشور شود

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان کاشان با استقبال پرشور وکم نظیر شهروندان درالمومنین و با حضور دادستان کل کشور با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم و سلایق های و نگرش های متنوع برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی نظیر «الله اکبر»، «22 بهمن ماه یوم الله یوم الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و...ضمن اعلام حمایت دوباره از نظام جمهوری اسلامی ایران، انزجار خود از تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی و به خصوص رئیس جمهور ایالات متحده  با صدای بلند فریاد زدند.

مراسم یوم الله 22 بهمن کاشان با حضور مردم ولایتمدار کاشان در میدان جهاد ادامه یافت؛ در ابتدا محمود شریفی به مناسبت ایام فاطمیه به مدیحه سرایی در وصف بانوی دو عالم پرداخت و سپس گروه سرود مدرسه شاهد امام رضا(ع) قطعاتی انقلابی را اجرا کردند.

در ادامه دادستان کل کشور به عنوان سخنران مراسم در ابتدا با اشاره به آیه ای از  قرآن کریم مبنی بر دو نعمت باطنی و ظاهری، روایتی از امام محمد باقر(ع) را یادآور شد و اظهار کرد: براساس این روایت نعمت ظاهری وجود نبی مکرم اسلام (ص) و نعمت باطنی امامت، ولایت اهل بیت(علیهم السلام) است.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: پروردگار هیچ گاه برای نعمات بی انتهای خویش بر انسان منتی ننهاده است اما نعمت هدایت آن موهبتی است که خدای متعال به واسطه آن بر بشر عنایت خویش را یادآوری کرده است.

وی با یادآوری پیشینه تشکیل حکومت اسلامی در دوران پیامبر اکرم(ص) و امیرمومنان علی(ع) گفت: خداوند پس از یک هزار و 400 سال در مقطعی از تاریخ و در این سرزمین لطف خود را ازرانی داشت و به وسیله یک مجتهد جامع الشرایط عارف، حکیم وعادل و پشتیبانی ملت، نظامی دینی را بنا نهاد.

این مسئول با تأکید بر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول 38 سال با وجود تمام توطئه ها و دشواری ها عنوان کرد: امروز نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می گویند ما بازماندگان همان شهدا بوده و در مقابل دشمنان ایستاده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به خصوص رئیس جمهور ایالات متحده که چهره منحوس نظام استکباری را بیش از پیش نشان داد می زنیم.

منتظری در ادامه به تبیین اسلام انقلابی پرداخت و بیان کرد: اسلامی که استکبار از آن می ترسد نه  دینی مانند اسلام آل سعود است بلکه دینی که مبتنی بر انقلابی بودن و مولفه های اسلام انقلابی است و این عنصر عامل پایداری نظام ما محسوب می شود.

وی همچنین با انتقاد به برخی اظهارات نسبت به جایگاه ولایت مطلقه فقیه، هدف دشمن را ضربه زدن به این ستون مستحکم انقلاب دانست و متذکر شد: برخی که داعیه حضور در صحنه انقلاب را دارند در سخنرانی ها، نوشته ها و یا در رسانه ها با برخی اظهارات به بهانه ای سعی در تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری دارند.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مسئله فتنه 88 خواستار توجه مردم به افراد و کاندیداها در انتخابات سال پیش رو شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران