سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 آبان 1402 00:25 449 بازدید

با همراهی شهروندان ارشد شهر:

جشنواره فرهنگی، ورزشی«تجربه، امید، نشاط» ویژه سالمندان به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره فرهنگی، ورزشی«تجربه، امید، نشاط» ویژه سالمندان به ایستگاه پایانی رسید

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی«تجربه، ‌امید، نشاط» ویژه افراد سالمند از سری برنامه‌های سازمان‌ فرهنگی، ‌اجتماعی ‌و ‌ورزشی شهرداری کاشان با معرفی برترین‌های رقابت‌های ورزشی در تالار شهر شهرداری به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی «تجربه، ‌امید، نشاط» به اهتمام مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و دانشگاه علوم پزشکی از تیر ماه سال جاری آغاز شد، در این جشنواره ۴٠٠ نفر ورزشکار زن و مرد در مسابقات متنوع به صورت گروهی و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند.

در بخش نخست اختتامیه جشنواره، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و شرکت کنندگان این جشنواره به ارائه گزارشی پیرامون برگزاری این رویداد پرداخت و هدف از اجرای این برنامه را تلاش برای حضور بیشتر سالمندان در جامعه و شکل دادن به تعاملات اجتماعی و در نتیجه کاهش انزوا و افسردگی در سالمندان عنوان کرد.

محمدعلی فرجی با اشاره به برنامه‌های حوزه ورزش ویژه اقشار مختلف جامعه، از برگزاری جشنواره ورزشی المپیاد محلات که طبق برنامه ریزی صورت گرفته با مشارکت اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی کاشان از ۵ آذر ماه به مناسبت هفته بسیج در ۶ رشته ورزشی و ۷۸ محله آغاز می‌شود، خبر داد.

در این جشن که اجرای آن را علی یگانه بر عهده داشت، سیدعلی زرگر با استند آپ کمدی به روی صحنه رفت و همچنین گروه هنری شاخه نبات با هنرمندی مرتضی جهانی و بهنام سراج نمایشی را با موضوع سلامت، ورزش و تغذیه در دوران سالمندی اجرا کرد.

در این برنامه افزون بر مسابقات متنوع ویژه سالمندان، تقدیر از برگزیدگان مسابقات مینی فوتبال محلات کاشان(جام ایرانیان) و رونمایی از پوستر جشنواره ورزشی المپیاد محلات انجام شد و محمدجواد سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان در سخنانی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی تقدیر کرد و خدمات این سازمان در حوزه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی را ستودنی دانست.

اهدای جوایز هم پایان بخش برنامه بود که برگزیدگان مسابقات در رشته‌های دارت، دال پلان، لیوان چینی، پیاده روی در آب، شنا، تنیس روی میز، دومیدانی و فوتسال در ۷ رده سنی از ۵۵ سال به بالا بعد از ۸٠ مسابقه طی ۴ ماه، جوایز خود را دریافت کردند.


نظرات کاربران