سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 آبان 1401 10:13 586 بازدید

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور :

حضور شرکت کنندگان از شهرهای کشور در جشنواره فردخت نشان از اهمیت به اقوام مختلف ایرانی است

حضور شرکت کنندگان از شهرهای کشور در جشنواره فردخت نشان از اهمیت به اقوام مختلف ایرانی است

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور
فعالیت بانوان در جشنواره ملی فرهنگی و هنری« فردخت» یک سری شاخصه‌های منحصر به فرد دارد، که قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، زینب اختری در اختتامیه سومین جشنواره فردخت در تالار شهر با توجه به مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر در این رویداد را از جمله ویژگی‌های این برنامه برشمرد.

وی، با تاکید بر اینکه این جشنواره شرایطی برای نمایش ظرفیت بالای بانوان ایجاد کرده است که در آن بانوان برای حل مسایل کلان کشور مثل حجاب پیشگام شده‌اند تا مشکل پوشش اجتماعی در کشور حل شود، ابراز امیدواری کرد که با حمایت از این برنامه، سال آینده هم این اتفاق در کاشان رقم بخورد.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور، استقبال و حضور شرکت کنندگان از همه شهرهای کشور را نشان دهنده مدیریت ملی و اهمیت دادن به اقوام مختلف ایرانی ذکر و در حمایت از این برنامه قول مساعد داد.

سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری "فردخت"به منظور اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور با موضوع پوشاک ایرانی اسلامی به میزبانی کاشان برگزار شد.


نظرات کاربران