سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

30 خرداد 1402 10:33 625 بازدید

در شب شهادت امام جواد (علیه السلام) رقم خورد:

خدمت رسانی کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در چایخانه امام رضا(ع)

خدمت رسانی کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در چایخانه امام رضا(ع)

کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در شب شهادت امام جواد (ع) با حضور در چایخانه دائمی امام رضا(ع) در پارک آیت اله مدنی(ره) با خدمت رسانی از عاشقان امام هشتم(ع) پذیرایی کردند.

در این محفل معنوی کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در لباس مقدس خادمیاری با هدف تکریم و ارائه خدمت به مسافران و شهروندان، افتخار داشتند با توزیع بیش از ۱۲ هزار چای از ارادتمندان آقا علی بن موسی الرضا(ع) پذیرایی کنند.

فعالیت خادمیاران از بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با مدیحه سرایی سید امین میرخباز و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و تا ساعت ۲۳:۳٠ ادامه داشت که حال و هوای چایخانه حرم رضوی را برای عاشقان حضرت رضا(ع) تداعی کرد.

مراسم عزاداری شب شهادت امام جواد(ع) در پارک آیت اله مدنی(ره) که از سوی این سازمان با استقبال باشکوه ارادتمندان اهل بیت(ع) اجرا شد با قرائت قرآن، شعرخوانی، مدیحه‌سرایی، ابتهال‌خوانی، اجرای سرود، شمع‌گردانی خادمین حضرت سلطان‌علی‌بن امام محمدباقر(ع)، نمایشگاه پوستر با موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت و نیز میز خدمت فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همراه بود.


نظرات کاربران