سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

28 تیر 1402 23:30 280 بازدید

با رویکرد فرهنگ سازی مناسب در جامعه:

دانش‌آموزان در رویداد«فرشته شو» به تولید محتوا با موضوع حجاب پرداختند

دانش‌آموزان در رویداد«فرشته شو» به تولید محتوا با موضوع حجاب پرداختند

مدیریت امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت ۲۱ تیرماه روز ملّی عفاف و حجاب، اقدام به برگزاری رویداد آموزشی، مهارتی و چالشی «فرشته‌ شو» در تالار شهر شهرداری کرد.

 این اتفاق فرهنگی، هنری و رسانه‌ای یکی از برنامه‌های رویداد«محترم بانو» بود که به اهتمام فرهنگ‌سرای دانش سازمان و گروه تبلیغی موعود با حضور ۱۵۰ نفر از دختران مقطع متوسطه اول و دوم در قالب ۲۶ تیم دخترانه برگزار شد. 

تیم‌های دخترانه حاضر در این برنامه پس از دریافت آموزش‌های تولید محتوای دیجیتال در تالار شهر، بصورت تیمی در چالش و رقابت این رویداد شرکت کرده و برای موضوعات و شبهات حوزه عفاف و حجاب با توجه به محتوای ارئه شده، اقدام به تولید پادکست، کلیپ و سایر محصولات رسانه‌ای کردند. 
 
۵ نفر کارشناس مذهبی و ۸ نفر کارشناس تولیدات رسانه‌ای با همراهی کارشناس مشاورین مذهبی برای هدایت و کمک به تیم‌های دخترانه حضور داشتند و به انتخاب گروه داوران به ۵ محصول رسانه‌ای شامل بهترین تولیدات برتر این رویداد جوایزی تعلق می‌گیرد.

 گروه سرود باران در این رویداد به اجرای برنامه پرداخت و داوران ۵ گروه برتر در تولید محتوای رسانه‌ای عفاف و حجاب را برای تقدیر در رویداد «محترم‌ بانو» معرفی کردند


نظرات کاربران