سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

17 اسفند 1395 10:19 1848 بازدید

همزمان با روزهای پایانی سال

دانش آموزان کاشانی "قاصدک نوروز" را از مجتمع شهر به پرواز در می آورند

دانش آموزان کاشانی "قاصدک نوروز" را از مجتمع شهر به پرواز در می آورند

 

طرح قاصدک نوروز ویژه دانش آموزان مدارس شهرستان کاشان در مجتمع فرهنگی هنر شهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این طرح که اجرای آن توسط مرکز آموزش فجر این سازمان صورت گرفته و تا روزهای پایانی سال جاری ادامه دارد دانش آموزان مدارس کاشان با حضور در مجتمع فرهنگی هنری شهر از برنامه های آموزش محور و همچنین سرگرم کننده بهره مند می شوند.

در این طرح که دارای دو بعد آموزشی و سرگرمی است دانش آموزان کاشانی علاوه بر فراگیری مباحثی و اخلاقی چون آداب و سنت های ایرانی، لزوم تفکیک پسماندها و زباله ها، اصول اعتقادی و معرفتی و بایدها و نبایدهای اخلاقی و اجتماعی، از برنامه های سرگرم کننده نظیر بازی های فکری، انجام مسابقه های هیجان انگیز و عرضه محتوای خلاقانه استفاده می کنند.

در این برنامه فرهنگی که سرویس ایاب و ذهاب رایگان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای شرکت کنندگان در نظرگرفته شده، تقدیر از دانش آموزان دختر با حجاب برتر، پسران دارای حسن خلق و رعایت کننده آداب اجتماعی، متن خوانی کتاب های محبوب و سودمند کودکان و نوجوانان و... نیز پیش بینی گردیده است.

طرح قاصدک که به مناسبت فرارسیدن سال جدید به عنوان «قاصدک نوروز» نامگذاری شده به همت مرکز آموزش فجر و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حال اجراست.

انتهای خبر/


نظرات کاربران