سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

15 اسفند 1401 12:05 557 بازدید

به مناسبت روز درختکاری:

در برنامه«لاله لیلی» در خانه شهدای هم نام با حضرت علی اکبر(ع) درخت کاشته شد

در برنامه«لاله لیلی» در خانه شهدای هم نام با حضرت علی اکبر(ع) درخت کاشته شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان و به مناسبت روز درختکاری در ویژه برنامه«لاله لیلی» به اهتمام فرهنگ‌سرای بانو و با همکاری فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به یاد شهدای هم نام با حضرت علی‌اکبر(ع) درخت و نهال در خانه شهدا کاشته شد.
در نخستین برنامه این رویداد که با حضور دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید جهانگیرهمراه با اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، خاطره گویی مادر شهدا و تقدیر از صبر و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا برگزارشد، دختران دانش‌آموز ضمن کاشت نهال در منزل شهدا، با فرهنگ شهادت و فرهنگ درختکاری آشنا شدند.
درادامه ویژه برنامه «لاله لیلی» از سری برنامه‌های فرهنگ‌سرای بانو، فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز با همراهی علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر، محمدرضا سرافرازی مدیر منطقه ۵ شهرداری و حجت الاسلام محمدحسینی از معتمدین محلی، قدام به کاشت درخت و نهال در خانه شهدای هم نام با حضرت علی اکبر(ع) در منطقه طاهرآباد و راوند کرد.
دانش آموزان مدرسه شهید رحمانی طاهر آباد و دانش آموزان مدرسه سادات راوند از دیگر مدعوین فرهنگ‌سرای المهدی در این برنامه بودند که در کنار اجرای سرود توسط گروه طوبی و سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر، اقدام به اهدای یادمان و غرس نهال میوه به عنوان یادمان شهید در منزل شهید کردند.


نظرات کاربران