سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

16 آبان 1401 10:55 507 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری وابسته به ارتقا فرهنگ شهروندی است

رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری وابسته به ارتقا فرهنگ شهروندی است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان باتوجه به اهمیت جایگاه مدیریت شهری در اداره شهر گفت: شهرداری یک نهاد اجتماعی است که در انجام وظایف از تنوع بسیاری برخوردار است به صورتی که بیش از ۴۰۰ وظیفه را برعهده دارد، که باید به همه مسائل بویژه مسئله فرهنگی ورود پیدا کند و در این زمینه نیز فعال باشد.

علی هاشمی طاهری در آیین معارفه سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان این که شهر و شهرداری کاشان با تاسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی توانسته گامی در جهت حل مشکلات شهروندی و شهرنشینی بردارد، گفت: این سازمان سال‌هاست در زمینه‌های مختلف  فعالیت داشته است و پای ثابت کلیه کارهای فرهنگی شهر از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری است. 

وی بیشتر مشکلات حوزه مدیریت شهری را وابسته به مسائل فرهنگی دانست و گفت: اگر بتوانیم در فرهنگ‌سازی مباحث مرتبط با مدیریت شهری و نهادینه ساختن فرهنگ شهروندی موفق عمل کنیم بسیاری از مشکلات و تنگناهای موجود در این زمینه با راه‌حل‌های نتیجه‌بخش مرتفع خواهند شد. 

هاشمی طاهری در این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک به محمدعلی فرجی سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: با توجه به اینکه سازمان در موضوع ارتقای فرهنگی ماموریت مهم و قابل توجهی دارد، انتظار داریم تا با ارتباط مستمر و سازنده با شهروندان و شناسایی نیازهای فرهنگی جامعه در راستای ارتقای فرهنگ و به تبع آن رفع مشکلات و معضلات موجود در شهر حرکت کرده و سبب پیشرفت در این مجموعه شوید.

 رئیس شورای اسلامی شهر از محمدحسین واحدیان رئیس قبلی سازمان به سبب تلاش‌های فراوان در مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تشکر نموده و سمت جدید ایشان را بعنوان شهردار شهرکرد تبریک گفت.


نظرات کاربران