سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 فروردین 1402 00:16 444 بازدید

سازمان با فضاسازی شهری به استقبال بهار رفت

سازمان با فضاسازی شهری به استقبال بهار رفت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از فضاسازی شهری با موضوع نوروز و رمضان در سطح شهر خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و ماه رمضان، حال و هوای شهر کاشان با نصب تعداد قابل توجهی از طرح‌ها تغییر کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمدعلی فرجی یکی از اقدامات مهم ذیل کمیته فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ستاد تسهیلات سفر شهرداری کاشان را فضاسازی شهری متناسب با ایام نوروز و ماه رمضان ذکر کرد که در قالب بنرهای شهری و کارتن پلاست صورت گرفته است.

وی افزود: در کنار اکران بنرهای نوروزی و راهنمای مسیر به پارکینگ‌ها به منظور ترویج حرمت‌گذاری دینی در جامعه و زمینه‌سازی لازم جهت تجلی بهتر و بیشتر روزه‌داری و بهره‌مندی از آثار و برکات اجتماعی روزه‌داری، بنرهایی با این موضوع نیز در سطح شهر و بوستان‌ها و استراحتگاه‌های مسافران و گردشگران اکران شده است.

فرجی به نصب بنرهای ارشادی با موضوع ترویج ارزش‌های دینی به خصوص فرهنگ نماز و موضوع بدحجابی و رعایت حجاب و شئونات اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: به منظور اهمیت بنیاد خانواده و ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص پیشگیری از اعتیاد با چاپ بنرهایی نیز با این موضوع گام‌هایی برداشته‌ایم.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، علاوه بر فضاسازی شهری، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی را برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده که در ایام پیش رو، در اماکن تاریخی تحت نظارت، فرهنگ‌سراهای پنج گانه و بوستان‌های مختلف شهر برگزارخواهد شد.


نظرات کاربران