سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 بهمن 1395 08:24 2039 بازدید

در 15 بهمن ماه

طنین «وطنم» در کاشان می پیچد/«سالار عقیلی» به جشن بزرگ انقلاب می آید

طنین «وطنم» در کاشان می پیچد/«سالار عقیلی» به جشن بزرگ انقلاب می آید

جشن بزرگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با میزبانی از هنرمندان برجسته کشور در شامگاه 15 و 16 بهمن جاری از ساعت 19 در سالن شهید اردهال فین بزرگ کاشان برگزار می شود.

در نخستین شب، سالارعقیلی خواننده برجسته و نام آشنای موسیقی اصیل ایرانی با همراهی گروه قمر  به سرپرستی نوید دهقان به اجرای زنده می پردازد؛ عرضه آثار حماسی و انقلابی مشهور این هنرمند از جمله قطعات این برنامه به شمار می رود.

شرکت کنندگان شب دوم جشن بزرگ انقلاب کاشان، شاهد اجرای برنامه هنرمندانی چون حمید ماهی صفت و میلاد هارونی خواهند بود تا علاوه بر بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده،  از نوای موسیقی انقلابی نیز لذت ببرند.

علاقه مندان برای حضور در جشن بزرگ انقلاب علاوه بر تهیه بلیط از طریق تارنمای www.irstage.com،  می توانند به مراکزی نظیرکافه کاشان(خیابان شهید رجایی، خیابان شریعتی، تلفن تماس: 55456184)، آموزشگاه موسیقی ردیف( خیابان آیت الله کاشانی، تلفن تماس:55449780)، خانه هنر کاشان( خیابان آیت الله کاشانی، پاساژ عزیزی، تلفن تماس: 55445023)،  ساربوک(میدان 15 خرداد) و توچال(آران و بیدگل، نبش هلال 13) مراجعه یا تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است جشن بزرگ انقلاب توسط شرکت داوودی کهن و با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

انتهای خبر/


نظرات کاربران