سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 بهمن 1396 08:26 1402 بازدید

به منظور‌ معرفی فعالیت‌های ترویج کتابخوانی کاشان

مجتمع شهر میزبان ناظران «پایتخت کتاب ایران» شد

مجتمع شهر میزبان ناظران «پایتخت کتاب ایران» شد

برخی از اعضای هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره پایتخت کتاب ایران، از مجتمع فرهنگی هنری شهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این بازدید که برخی از اعضای هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری طرح پایتخت کتاب در آن حضور داشتند مدیرعامل این سازمان به تشریح اقدامات صورت گرفته پیرامون موضوع ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در حوزه فرهنگ مدیریت شهری پرداخت.

مرتضی والی‌زاده، به ظرفیت‌های مختلف سازمان فرهنگی ورزشی به خصوص مجتمع فرهنگی هنری شهر، در زمینه‌های گوناگون ترویجی نظیر پیشینه و استمرار فعالیت کتابخانه آیت‌الله مدنی(ره)، ایجاد محافل صمیمانه برای اهل خرد و اندیشه و فرهیختگان شعر و ادب و...اشاره کرد.

سیدابوالفضل بنی حسینی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این دیدار ضمن بیان توانمندی‌های این سازمان در حوزه فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی، برخی دغدغه‌ها و نیازهای این بخش که نیازمند تعامل با سایر نهادها و دستگاه‌های متولی است را یادآور شد.

در این دیدار اسماعیل جانعلی‌پور مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی و  حجت‌الله غلامعلی معاون فرهنگی اجتماعی مرکز مطالعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در زمینه ترویج کتاب، بر ضرورت تداوم و تقویت فعالیت‌ها در این زمینه توسط سایر بخش‌ها و متولیان فرهنگی شهرستان تأکید کردند.

در حاشیه این بازدید ویژه‌برنامه‌‌ای با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی و با محوریت موضوع کتاب در مجتمع فرهنگی هنری شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

 


نظرات کاربران