سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 خرداد 1396 15:39 2293 بازدید

با حضور قاریان برجسته:

پنجمین محفل نور در مسجد الزهراء راوند برگزار شد

پنجمین محفل نور در مسجد الزهراء راوند برگزار شد

پنجمین آیین طرح محافل نور در محلات کاشان همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد الزهراء شهرک آزادگان راوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این آیین که با اجرای فتاحی مجری صدا وسیما برگزار شد شهروندان از نوای دلنشین قرآن و  مولود خوانی میلاد پرفروغ کریم اهل بیت(ع) بهره بردند.
تلاوت ابوالفضل نبی لو قاری نوجوان برجسته و ممتاز کشور، استاد پروین نژاد و استاد قدیری حال و هوای معنوی و عطرانگیزی با قرائت نوربخش قرآن به مراسم بخشید و با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد مسجد الزهراء بیشتر معطر شد.
اجرای تواشیح توسط گروه «یاسین»، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه قرآنی واهدای جوایز به برندگان، مداحی در وصف حضرت امام حسن مجتبی(ع) و قرائت آیات قرآن مجید توسط قاریان برجسته از جمله بخش‌های این محفل نور به شمار می رفت.
همچنین در پایان این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، جمعی از فعالان فرهنگی و قرآنی مسجد و محله،حافظان، قاریان و موذن گوی مسجدالزهراء مورد تقدیر قرار گرفتند.
طرح «محافل نور در محلات کاشان»با هدف افزایش شور و شوق قرآنی در میان شهروندان، رونق گرفتن جلسات تلاوت کلام وحی در مناطق مختلف و معرفی الگوهای قرآنی در سطوح بالا برای نوجوانان و جوانان به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در  مسجد حضرت الزهراء (س) شهرک آزادگان راوند برگزار شد.


نظرات کاربران