سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

05 فروردین 1396 17:09 1713 بازدید

فردا همزمان با 27 جمادی الثانی

کاشانی ها از «حرم» تا «حرم» را می پیمایند

کاشانی ها از «حرم» تا «حرم» را می پیمایند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری کوهگشت خانوادگی به مقصد مشهد اردهال در روز شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مجتبی رضازاده اظهار کرد: فردا ششم فروردین ماه مصادف با  27 جمادی الثانی همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع)، عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) در قالب کوهگشت خانوادگی زائر کربلای ایران مشهد اردهال می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در امر حضور شرکت کنندگان در این آیین، سرویس ایاب و ذهاب رایگان درنظر گرفته شده که از ساعت 15:30 از میدان 15 خرداد کاشان آماده خدمات رسانی به شهروندان، میهمانان نوروزی و سایر علاقه مندان آستان آل الله است.
مشاور شهردار کاشان، با اشاره به مسیر سه کیلومتری این کوهگشت خانوادگی تصریح کرد: این برنامه، از آستان حضرت محمود بن امام محمد باقر(ع) آغاز شده و تا حرم مطهر حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) ادامه می یابد.
رضازاده افزود: در پایان این آیین کوهگشت، مراسم عزاداری ویژه سالروز شهادت فرزند بلافصل امام پنجم شیعیان جهان در حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم اجرا می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با یادآوری جایگاه مهم و شخصیت برجسته حضرت علی بن امام محمدباقر(ع) در مکتب تشیع به عنوان یکی از چهار امامزاده واجب التعظیم، بر اهتمام ویژه این سازمان برای بزرگداشت روز عروج خونین شهید اردهال تأکید کرد.
شایان ذکر است این کوهگشت خانوادگی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اتوبوسرانی به عنوان یکی از برنامه های دومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان برگزار می شود.
انتهای خبر/


نظرات کاربران