سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

16 فروردین 1402 03:46 429 بازدید

رئیس پلیس راه کشور در برنامه گلستانه خبر داد :

کاهش تصادفات جاده‌ای نسبت به سال‌های گذشته

کاهش تصادفات جاده‌ای نسبت به سال‌های گذشته

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در حال حاضر روند تصادفات نسبت به سال‌های گذشته کاهشی است و مردم سال نو را با نشاط شروع کرده‌اند، گفت: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۳۹۷ میلیون تردد جاده‌ای در جاده‌های کشور ثبت شده است.

سردار حسن مومنی در ویژه برنامه«گلستانه» که با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در تالار شهر برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در نوروز امسال ۶۶۶ نفر از هموطنان جان خود را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری از دست داده‌اند و بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند که از این تعداد مجروح بین ۱۵ تا ۲۰ درصد نیز معلول می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال شاهد افزایش سفرها به استان‌های جنوبی بوده‌ایم، ۴ عامل سبقت و سرعت غیر مجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی را علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور دانست و از رانندگان درخواست کرد تا در هنگام بازگشت از سفرهای نوروزی خود قوانین و مقررات رانندگی را به طور کامل رعایت کنند و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی جداً خودداری نمایند.

معرفی موسسه خیریه و توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی دختران هاجر و بیان اهداف و عملکرد آن از سوی علی هاشمی طاهری مدیر عامل این موسسه و رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، پخش کلیپ‌های روزه اولی‌ها، کمک‌های مومنانه هیئت حسینی نخل و کلیپ رویداد فرهنگی و هنری، اجرای محمد سرجه پیما خواننده جوان کاشانی از جمله برنامه‌های«گلستانه» بود.

مدیحه سرایی حجت‌اله عنایت، اجرای تواشیح و سرود توسط گروه صراط و همچنین اجرای زنده و هنرنمایی مددجویان موسسه هاجر در صنایع دستی از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «گلستانه» بود که با اجرای علی یگانه به تهیه کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه استان اصفهان پخش شد.


نظرات کاربران