سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 شهریور 1399 13:49 836 بازدید

با رویکرد ارتقاء دانش گردشگری:

نخستین ورک‌شاپ تخصصی گردشگری در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود

نخستین ورک‌شاپ تخصصی گردشگری در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود

با توجه ‌به اینکه کارگاه‌های آموزشی یکی از ابزارهای مهم در بهبود دانش فراگیران است، فرهنگ‌سرای مهر با همکاری مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به برگزاری نخستین ورک‌شاپ از سلسله دوره‌های آموزشی تخصصی گردشگری کرده است.

به گزارش روابط عمومی‌سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان با بیان این مطلب که برگزاری کارگاه‌های آموزشی از ابزارهای مهمی است که در افزایش و ارتقاء دانش گردشگری افراد نقش بسزایی دارد، در تشریح این ورک‌شاپ گفت: این فعالیت پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح در فرهنگ‌سرای مهر این سازمان تشکیل می‌شود.

محمد حسین واحدیان تصریح کرد: نخستین ورک‌شاپ گردشگری با محوریت مفاهیم گردشگری، تعاریف و گونه‌های آن، اهمیت_ مزایا و معایب صنعت گردشگری با تدریس میترا حسن‌کاشی استاد دانشگاه و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت گردشگری برگزار می‌شود.

وی آشنایی شرکت کنندگان با زیر مجموعه‌های گردشگری در بخش صنعت(کسب و کارهای مرتبط) از جمله اقامتگاه‌ها، آژانس‌ها و راهنمایان را از دیگر موضوعات قابل طرح در این ورک‌شاپ عنوان کرد.

واحدیان با بیان اینکه مدرک رسمی شرکت در دوره به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود، یادآور شد: شرکت در این دوره صرفا با ثبت‌نام از طریق تماس با شماره تلفن ۵۵۴۲۵۱۴۱(فرهنگ‌سرای مهر) امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان در صورت داشتن سوال می‌توانند با شماره ‌‌‌‌‌همراه ۰۹۳۳۴۴۴۸۹۲۱ تماس بگیرند.

مدیر عامل سازمان، آخرین زمان ثبت نام در این ورک‌شاپ را سه‌شنبه 11شهریور ماه اعلام کرد و درک اهمیت تحصیلات دانشگاهی در رشته گردشگری و آشنایی با نحوه ورود به این صنعت را از دیگر موارد قابل طرح در این دوره آموزشی برشمرد.

شایان ذکر است سازمان ‌فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با توجه به رسالت شهرداری در توسعه گردشگری و با وجود نظارت بر خانه‌های تاریخی طباطبائی و عباسیان و حمام سلطان امیر احمد، نقش گردشگری در اقتصاد شهری، آشنایی شهروندان برای ورود گردشگر به شهر، ارتقاء سطح کیفیت خدمات رسانی و میزبانی از گردشگران، اجرا و برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی گردشگری را در دستور کار خود  قرار داده است.


نظرات کاربران