سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

12 شهریور 1399 14:42 814 بازدید

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان:

استقبال خانواده شهدا از حسینیه‌ی رضوان نشان از رضایت و استمرار این برنامه دارد

استقبال خانواده شهدا از حسینیه‌ی رضوان نشان از رضایت و استمرار این برنامه دارد

برنامه «حسینیه‌ی رضوان» که به کوشش فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حال برگزاری است، با دیدار و دلجویی از پدر شهید حسین ژنود وارد یازدهمین روز خود شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل و تعدادی از مدیران این سازمان با شرکت در برنامه «حسینیه‌ی رضوان» ضمن ادای احترام و نثار فاتحه به روح مطهر شهید حسین ژنود با پدر آن شهید والامقام دیدار و از او دلجویی کردند.

محمد‌حسین واحدیان با بیان اینکه انجام برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در  گسترش و تعمیق این فرهنگ فاخر بسیار اثر گذار است، اظهار داشت: یکی از توفیقات ما در  برنامه «حسینیه‌ی رضوان» که همزمان با ماه محرم و در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در حال انجام است، دیدار با خانواده‌های شهدای والا مقام است.

وی با تاکید بر لزوم حضور اثربخش و دلگرم کننده در میان خانواده شهدا تصریح کرد: استقبال خانواده‌ی معظم شهدا از اجرای این برنامه که با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی همراه است، نشان از رضایت و استمرار چنین برنامه‌هایی دارد.

شایان ذکر است این برنامه با همکاری هیئت محبان 14معصوم راوند با حضور اعضای محترم بیت هر شهید و همسایگان تا پایان ماه محرم با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در کوی بیت شهدای معظم منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق برگزار می‌شود.

شهید حسین ژنود  اهل راوند کاشان و متولد سال 1338 بود که در اسفند ماه سال 1360 در منطقه شوش به مقام والای  شهادت نائل شد.


نظرات کاربران