سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 فروردین 1397 14:20 1031 بازدید

نماز جماعت در پارک های شهر کاشان در ایام نوروز اقامه می شود

برگزاری نماز جماعت، توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در پارک های کاشان

برگزاری نماز جماعت، توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در پارک های کاشان

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، احمد قربانعلی زاده با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام شده گفت: در ایام نوروز در پارک های لاله ، ملت و پارک بام شهر ،کمپ گردشگری محل اسکان مسافران نوروزی جنب پارک آیت اله مدنی و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان که برخی از آن ها به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی  و همچنین مکانی برای برگزاری "سومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان"در نظر گرفته شده ، نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه می‌شود.

وی افزود: به منظور راحتی و فراهم بودن شرایط اقامه نماز برای مسافران نوروزی که به نشانی مساجد کاشان واقف نیستند، با هماهنگی و همکاری ستاد اقامه نماز شهرداری کاشان ،نماز جماعت مغرب و عشاء در بعضی از پارک‌های شهر کاشان برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اشاره  به اینکه در ایام تعطیلات نوروز، خانواده‌های بسیاری هنگام اذان مغرب و عشاء در پارک‌ها حضور دارند و برگزاری نماز جماعت با حضور این خانواده‌ها اهمیت نماز اول وقت و جماعت را نشان می‌دهد،خاطر نشان کرد: نماز جماعت در پارک ها  با هدف امر به معروف، ترویج امر نورانی نماز  و انجام فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز‌ اقامه می شود.

وی برپائی نمایشگاه کتاب ، راه اندازی ایستگاه عکاسخانه کاشان قدیم با رویکرد تبیین زیبائی های حجاب برای ساخت خاطره ای ماندگار با پوشش کامل و زیبای کاشان قدیم را از جمله برنامه‌های دیگر واحد فرهنگی برای ایام نوروز عنوان کرد.

 

شایان ذکر است ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، امسال نیز برای سومین سال متوالی برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ورزشی را در قالب"جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان"برای گردشگران، مسافران نوروزی و شهروندان کاشانی  در ایام تعطیلات نوروز تدارک دیده است.


نظرات کاربران