سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 شهریور 1397 11:51 969 بازدید

نویسندگی را بهتر بیاموزیم

برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی در مجتمع فرهنگی هنری شهر کاشان

برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی در مجتمع فرهنگی هنری شهر کاشان

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، به منظور پرورش و تقویت استعدادهای علاقه مندان به نویسندگی، دوره آموزش نویسندگی در مجتمع فرهنگی هنری شهر وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با توجه به درخواست برگزاری دوره آموزش نویسندگی، پیرامون  این دوره آموزشی گفت: در این دوره آموزشی، نوجوانان و جوانان با انجام تمرین های ساده و کاربردی و تغییر نگرش نسبت به نوشتن و نویسندگی ، با رمز و راز نویسندگی آشنا می شوند.

 سید ابوالفضل بنی حسینی ضمن اشاره به اینکه دوره آموزش نویسندگی یکی از برنامه های ادبی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که به همکاری مرکز آموزش فجر این سازمان برگزار می شود،  افزود : در این کارگاه آموزشی که از نیمه شهریورماه شروع می شود، شناخت انواع متون ، بررسی متون داستانی ، شناخت عناصر داستان ، آموزش نویسندگی داستان های کوتاه در ده جلسه آموزش داده می شود.

وی یادآور شد: دوره آموزش نویسندگی در راستای انتخاب"کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران" و یکی از برنامه های ادبی فصل تابستان مجتمع فرهنگی هنری شهر است که با هدف ترویج مطالعه و کتاب خوانی و همچنین استعداد یابی و ایجاد بستری برای تفکر و پرورش خلاقیت با تدریس منیر عسگر نژاد، مدرس دانشگاه و نویسنده ی کتاب های مدرنیز، ساختارهای ادبیات کودک و نوجوان، کاش می شد نفس بکشم، یه آسمون ستاره، مجموعه سه جلدی موج شورانگیز برگزار می شود.

 گفتنی است علاقه مندان برای حضور در این دوره آموزش می توانند به بلوار قطب راوندی – بلوار دانشجو- جنب پارک آیت اله مدنی طبقه زیرین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55424800 تماس بگیرند.

شایان ذکر است مجتمع فرهنگی هنری شهر وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان  با هدف پرورش استعدادهای جوان در حوزه ادبیات و اجرای برنامه های ترویجی کتاب اعم از کارگاه های نقد و بررسی کتاب و دعوت از شخصیت های برجسته ادبی راه اندازی شده است. 

 


نظرات کاربران