سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 شهریور 1397 15:00 952 بازدید

در فرهنگ سرای مهر کاشان برگزار می شود:

دورهمی شیعه کوچولوهای کاشانی در جشن کودکان علوی

دورهمی شیعه کوچولوهای کاشانی در جشن کودکان علوی

به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم جشن"کودکان علوی"با حضور خانه های بازی با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع در آمفی تئاتر روباز فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و به نقل از مدیر عامل این سازمان،"جشن کودکان علوی" همزمان با جشنواره"نشاط شهروندی"از سوی امور بازی خانه ها و اداره فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، جمعه 9 شهریور ماه از ساعت 21 در آمفی تئاتر فرهنگ سرای مهر، میزبان خانواده ها و کودکان می باشد.

مرتضی والی زاده با تاکید بر نهادینه کردن پیام غدیر در کودکان و آشنایی آن ها با صاحب غدیراظهار داشت: این برنامه بامحوریت عید غدیر و آموزش مفاهیم فرهنگ شهروندی در"کاشان شهر پرنشاط"توسط هنرمندان گروه هنری کاشانه و با برنامه های متنوع از جمله نمایش، مسابقه، دکلمه و تواشیح در فضای معنوی و شاد  به منظور آشنایی کودکان با تعایم غدیر برپا می شود.

وی گفت: به منظور گسترش سبک زندگی اسلامی  و با توجه به اینکه عید غدیر روز شادی است و ارزش بالایی دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته در این برنامه تلاش شد تا عید بودن و شادی بخش بودن این روز مهم را به کودکان با اجرای برنامه های متنوع و تقدیر از فرزندان سادات با حال و هوای کودکانه و بخش های متنوع و جذاب معرفی کنیم.

شایان ذکر است جشن"کودکان علوی"یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با  هدف آشنایی بچه ها با مفاهیم علوم دینی در قالب شاد و مفرح برگزار می شود.

گفتنی است در حال حاضر 9 خانه بازی تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این شهر مشغول فعالیت هستند.

 


نظرات کاربران