سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

19 فروردین 1397 08:50 940 بازدید

به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی:

فرهنگ سرای المهدی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد منطقه راوند در حوزه های آموزش گام برمی دارد

فرهنگ سرای المهدی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد منطقه راوند در حوزه های آموزش گام برمی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در راستای تعامل اجتماعی، رئیس و پرسنل کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه راوند با مدیریت فرهنگ سرای المهدی این سازمان دیدار کردند.

مدیر فرهنگ سرای المهدی با اشاره به سبقه فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و این فرهنگ سرا در منطقه راوند در سال های گذشته یادآور شد: این دیدار به منظور انجام برنامه های فرهنگی اجتماعی در حوزه وظایف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و هماهنگی برای اجرای برنامه های سال 97 ویژه اقشار تحت نظارت کمیته امداد صورت گرفت.

محمد رضا گل سرخی گفت: فرهنگ سرای المهدی تلاش می کند در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال "حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری شده با  توجه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از طریق آموزش های  فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌های شغلی، برنامه های آموزشی را در راستای توجه به استفاده از کالای ایرانی، اصلاح الگوی مصرف واقتصاد خانواده برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد برگزار نماید.

وی تصریح کرد: فرهنگ سرای المهدی تلاش می کند با در نظر گرفتن معضلات اجتماعی و اخلاق شهروندی به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد منطقه راوند در حوزه های آموزش خانواده،مشاوره گروهی و فردی، توانمند سازی خانواده ها گام بردارد.

شایان ذکر است در این دیدار پیرامون همکاری های فرهنگ سرای المهدی و کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه راوند بحث و تبادل نظر شد.


نظرات کاربران