سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

07 شهریور 1397 08:12 970 بازدید

همزمان با عید غدیر و برای اولین بار:

خانواده شهدای سادات مدافع حرم در فرهنگ سرای معراج کاشان تبجیل می شوند

خانواده شهدای سادات مدافع حرم در فرهنگ سرای معراج کاشان تبجیل می شوند

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری "اولین همایش تبجیل از سادات مدافع حرم" به میزبانی این فرهنگ سرا مصادف با عید غدیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سید رضا هاشمی با بیان این مطلب گفت: مراسم تبجیل از

سادات رزمنده و جانباز و همچنین خانواده سادات شهید مدافع حرم با حضور رزمندگان، آزادگان، جانبازان و جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، صبح پنج شنبه 8 شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج این سازمان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:"اولین همایش تبجیل از سادات مدافع حرم"یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با همکاری کمیته پشتیبانی مدافعان حرم برای قدردانی از خانواده های سادات شهدای مدافع حرم و نیز پاس داشت از خانواده های شهدایی که در این سال ها در دفاع از حریم آل الله با نیروهای تکفیری به نبرد ایستاده اند با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

مدیرفرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اذعان داشت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید طالب حسینی مسئول فرهنگی لشکر فاطمیون، مولوی خوانی سید احمد حسینی (بلبل فاطمیون)، مداحی سیدعلی حسینی واجرای گروه سرود منتظران مهدی از شهر آران و بیدگل همراه و همچنین در این محفل معنوی سید علی جعفری، آزاده والامقام از لشکر فاطمیون به بیان خاطرات و رشادت های همرزمان خود می پردازد.

اولین همایش"تبجیل از سادات مدافع حرم" ساعت 9 صبح روز پنج ‌شنبه هشتم شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت اله کاشانی- کوی ملک آباد برگزار می‌شود.

 


نظرات کاربران