سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 شهریور 1397 12:23 941 بازدید

با هدف معرفت افزایی اعتقادی و دینی :

کارگاه تخصصی مهارتی غدیر شناسی در فرهنگ سرای المهدی کاشان برگزار می شود

کارگاه تخصصی مهارتی غدیر شناسی در فرهنگ سرای المهدی کاشان برگزار می شود

به منظور گسترش آموزه های ولایت و امامت،کارگاه تخصصی،مهارتی"غدیر شناسی"به میزبانی فرهنگ سرای المهدی  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تشکیل می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و به نقل از مدیر فرهنگ سرای المهدی این سازمان، در آستانه فرارسیدن عید غدیر با هدف مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی و کشف  حقایق دینی در رابطه با غدیر، کارگاه ۲ روزه"غدیر شناسی"به همت و مساعدت فرهنگ سرای المهدی،گروه تبلیغی تخصصی موعود کاشان و همچنین موسسه هم اندیشی کانون های مساجد کاشان در تالار اجتماعات این فرهنگ سرا برگزار می شود.
محمدرضا گلسرخی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون تربیت متخصص در مورد غدیر گفت: با توجه به اینکه دفاع فرهنگی نیاز امروز جامعه است، به منظور فراهم آوردن تمهیدات لازم برای گسترش آموزه های ولایت و امامت، کارگاه تخصصی، مهارتی غدیر شناسی با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری همچون سید احمد رضوی و  شیخ روشنایی از موسسه عالی خاتم النبیین به اجرا در می آید.
وی حضور اساتید مجرب از قم، اعطاء گواهی نامه پایان دوره به غدیر پژوهان و دعوت از برگزیدگان این دوره برای ورود به سطوح و دوره تکمیلی را از جمله مزایای این کارگاه ۲ روزه برشمرد.
شایان ذکر است،کارگاه تخصصی، مهارتی غدیر شناسی، در راستای معرفت افزایی مباحث اعتقادی و دینی ۳ شهریور در فرهنگ سرای المهدی آغاز و ۴ همین ماه به پایان می رسد.


نظرات کاربران