سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

27 مرداد 1397 12:44 1212 بازدید

کارشناس مسائل خانواده در فرهنگ سرای المهدی کاشان مطرح کرد:

رمز پایداری خانواده ها در گفتگو و با هم بودن است

رمز پایداری خانواده ها در گفتگو و با هم بودن است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) جشن"پیوند آسمانی"در فرهنگسرای المهدی(عج) منطقه راوند برگزار شد.

در این جشن که با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم، با مجری گری آسیه زلفی و خیرمقدم محمدرضا گلسرخی مدیر فرهنگ سرای المهدی شروع شد، علاوه بر مولودی خوانی آقای شفاعی و اجرای موسیقی توسط مهرداد شفیعی ، نمایش طنز با موضوع ازدواج به روی صحنه رفت.

در مراسم جشن"پیوند آسمانی"که با عقد زوج جوان توسط حجت الاسلام و المسلمین عرشی  همراه بود وی به منظور ایجاد ارتباط بهتر و مستحکم تر میان زوجین و تحکیم روابط در زندگی زناشویی به بیان راهکارهایی پیرامون تحکیم بنیان خانواده و اطلاعات و آمار در زمینه ازدواج ها و طلاق های صورت گرفته در منطقه راوند پرداخت.

در ادامه برگزاری جشن"پیوند آسمانی" غلام عباس کوچکی کارشناس مسایل خانواده به ایراد سخن در رابطه با  اهمیت مشورت زوجین با یکدیگر در کارها و برنامه های زندگی مشترک، اوقات فراغت درخانواده ها به ویژه در اوایل زندگی مشترک، اهمیت وقت گذاشتن برای خانواده پرداخت و رمز پایداری خانواده ها را در با هم بودن  و گفتگو ذکر کرد.

اهدا کتاب به زوج های شرکت کننده با توجه به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران، حضور سه زوج جوان و برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز به زوج های شرکت کننده در مسابقه،تبجیل از زوج های حاضر در برنامه و همچنین  فعالین فرهنگی منطقه راوند،اهدای بسته فرهنگی با محتوای نرم افزار آموزش خانواده ،اهدای کمک هزینه مشهد مقدس به زوجی که در این  مراسم به عقد یکدیگر درآمدند از جمله برنامه های جشن "پیوند آسمانی"بود که با همیاری  مجمع محبان چهارده معصوم راوند و با یاری خیرین این منطقه در تالار اجتماعات فرهنگ سرای المهدی(عج) برگزار شد.

 


نظرات کاربران