سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 شهریور 1397 11:59 940 بازدید

شعرخوانی شاعران آئینی در فرهنگ سرای معراج

شبی با شاعران غدیر در برکه برکت کاشان

شبی با شاعران غدیر در برکه برکت کاشان

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان این مطلب گفت: در راستای تشویق و ترغیب جوانان و مهیا کردن شرایط مناسب برای ارتقاء شعر و ادبیات در بین علاقه مندان، شب شعر با شاعران غدیر، دوشنبه ۵ شهریور ماه برگزار می شود.
سید رضا هاشمی افزود: در شب شعر با شاعران غدیر تحت عنوان"برکه برکت"که یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است، شاعران مطرح کشور همچون مهدی رحیمی،محمد حسین ملکیان و احمد جواد نو آبادی در فرهنگ سرای معراج به شعر خوانی می پردازند.
وی یادآور شد: در این محفل ادبی و معنوی، شاعران کاشانی نیز به منظور مدح و نغمه خوانی در وصف امیرالمومنین علی(ع)، اشعار خود را قرائت می کنند.
مدیر فرهنگ سرای معراج ضمن دعوت از دوستداران شعر و ادب برای حضور در این شب شعر اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه ادبی می توانند دوشنبه ۵ شهریور از ساعت۲۰:۳۰ به خیابان آیت اله کاشانی- کوی ملک آباد - فرهنگ سرای معراج مراجعه کنند.
لازم به ذکر است شب شعر"برکه برکت" کاری مشترک از فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و انجمن شعر آئینی مقبل کاشانی است.


نظرات کاربران