سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

27 خرداد 1397 10:49 885 بازدید

مدیر منطقه 4 شهرداری کاشان :

شهروند محوری در بحث مدیریت شهری باید اجرایی ‌شود

شهروند محوری در بحث مدیریت  شهری باید اجرایی ‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، ابوالفضل ساروقیان با حضور در برنامه "مساجد کانون نورانی محلات" در مسجد المهدی فاز یک ناجی آباد با تاکید بر رعایت شاخص‌های شهروند ‌محوری در توسعه پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: در تک‌تک بخش‌های مدیرت شهری، نیازمند همراهی شهروندان هستیم و تغییر رویکرد شهرداری از ساختار محور به شهروند محور ضروری است .

وی به روند گسترش شهرنشینی و توسعه ‌شهر درکاشان  و آثار مثبت و منفی که می‌تواند بر شهر بگذارد، اشاره کرد و افزود: توسعه پایدار شهری به مفهوم حرکت بر محورشهروندان بوده و توسعه امکانات شهری با توجه به این مورد انجام می شودکه اهمیت مدیریت شهری را دوچندان می‌کند.

مدیر منطقه 4 شهرداری کاشان اذعان داشت: یکی از مباحثی که در مدیریت شهری مورد توجه قرار دارد نقش مشارکت شهروندان در عملکرد مدیریت شهری در کلیه حوزه های اجتماعی، اقتصادی، خدماتی وفرهنگی و به دنبال آن احیاء روحیه مشاوره ، تصمیم گیری و مطالبه گری در همشهریان می باشد  و آگاهی دادن به مردم و آموزش شهروندان نسبت به وظایف شهروندی باعث افزایش مشارکت اجتماعی و پیشبرد طرح های شهرداری می شود.

ابوالفضل ساروقیان در پایان این نشست به منظورآگاه سازی نمازگزاران و اهالی این منطقه از پروژه های بوستان قلم، معابر امام رضا(ع)، سوله چند منظوره ورزشی و پدافند غیر عامل به عنوان مهم ترین طرح های پیش روی منطقه 4 شهرداری در فاز یک ناجی آباد نام برد.

شایان ذکر است برنامه"مساجد کانون نورانی محلات" یکی از ویژه برنامه های جشنواره"ضیافت خوبان" معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ویژه ماه رمضان بود که به منظور استفاده از ظرفیت مساجد و جلسات قرآنی جهت ارتباط مستقیم مدیران شهری برای ارتباط مستقیم با مردم و تجلیل از خادمان و مدیران قرآنی در شماری از مساجد و جلسات قرآن این شهر  برگزارشد.

 

 


نظرات کاربران