سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

05 آذر 1397 15:04 868 بازدید

در آستانه برگزاری:

تیزر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان منتشر شد

تیزر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان منتشر شد

تیزر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان جهت پخش و استفاده در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و به نقل از مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، در آستانه برگزاری این دوره از جشنواره به منظور اطلاع رسانی گسترده عموم مردم بویژه هنرمندان، تیزر آن که توسط مجید هاشمی مسگر تولید و ساخته شده است جهت پخش و استفاده در رسانه ها منتشر شد.

مهدی سقاپولادی پیرامون تیزر جشنواره چهاردهم گفت: این تیزر که حاوی اطلاعاتی برای اطلاع رسانی مردم‌است به مدت یک دقیقه و 22 ثانیه توسط عوامل هنری گروه حجره هنر کاشان دردشت زیگول آران و بیدگل تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یکی از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است، یادآور شد: این جشنواره به میزبانی فرهنگ سرای مهر این سازمان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی از ۹ تا ۱۵ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر اخبار و تحولات این جشنواره می توانند به پایگاه رسمی اطلاع رسانی‌این جشنواره به نشانی www.mehrfestival.ir  یاwww.kashanfarhangi.ir  مراجعه کنند.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با دبیری محمد شفافی در بخش های ،تئاتر صحنه ای،تئاتر خیابانی و محیطی، بین الملل، نمایشنامه خوانی و نیز بخش کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران