سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 مرداد 1403 21:18 38 بازدید

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان:

«اردوبهشت» رویدادی تجربه‌آموز، هدفمند و خاطره‌آفرین است

«اردوبهشت» رویدادی تجربه‌آموز، هدفمند و خاطره‌آفرین است

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان، اردوهای جذّاب و مهیّج تابستانی«اردوبــهــشــت» را رویدادی آموزشی، پرورشی و مهارت محور معرفی کرد که هدفمند و نشاط آفرین است و با کسب تجربه همراه است. 

عفت پدرام‌فر همزمان با پنجمین روز فعالیت اردوهای جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبــهــشــت» در اردوگاه تربیتی لقمان حکیم شهر قمصر حاضر شد و از نزدیک در جریان این رویداد که طی همکاری سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و‌ ورزشی شهرداری کاشان، اتحادیه کانون‌های فرهنگی و گروه تبلیغی موعود برگزار می‌شود، قرار گرفت. 

وی با تشکر از برگزار کنندگان این اردو، از همکاری مربیان که با عشق و علاقه با کودکان، نوجوانان و جوانان کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در این اردو همراه هستند، قدردانی و با آن‌ها به گفتگو نشست. 

وی با بیان اینکه امیدوارم همه ما در امر تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان توفیق خدمت را داشته باشیم به بیان نکاتی پیرامون اهداف و نقش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در برگزاری «اردوبهشت» پرداخت. 

به گفته پدرام‌فر، اثر تربیتی اردوهای فرهنگی، تفریحی آنچنان عمیق است که آثار آن تا سالیان سال در ذهن افراد باقی می‌ماند و خاطرات آن سال‌ها به یادگار می‌ماند. 

 اردوهای یک روزه«اردوبــهــشــت» همراه با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مهارتی و....به صورت مجزا در دو بخش دختران و پسران تا ۱۹ مردادماه برگزار شد.


نظرات کاربران